צבע, עבודות צבע ותיקוני צבע

משרדים ובתי עסק זקוקים לחידוש של צבע הקירות לעתים תכופות, שכן משרדי החברה וקירות הפנים של העסק לוקחים חלק משמעותי ברושם הראשוני שהם מותירים על הלקוחות שלך ויש להם השפעה מכרעת על התדמית של העסק.

קירות מטופחים נותנים ללקוח הרגשה נעימה, ולעסק שלך תדמית מקצועית של עסק שמתוחזק ומנוהל כהלכה.

חברת טולבוקס מעמידה לרשות לקוחותיה צוותים מקצועיים שמתמחים בעבודות פשוטות ומורכבות לצביעת קירות פנים וחוץ של בתי עסק ומשרדי חברה.

למה לעבוד דווקא עם המקצוענים של טולבוקס?

  • הצוותים שלנו יודעים לבצע עבודות פשוטות ומורכבות בכל תנאי שטח. אנו מבצעים צביעת קירות ותיקרה בעסקים מבלי להפריע להתנהלות השוטפת תוך שמירה על ניקיון ושקט כדי שעובדי החברה כמעט לא ירגישו בנוכחותנו.
  • אנו מתחייבים על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, שעומדים בתווי התקן המחמירים של ישראל והנם ידידותיים לסביבה.
  • לפני ביצוע העבודה אנו מייעצים לכל לקוח ותורמים לו מהידע המקצועי שלנו על מנת שיוכל לבחור בסוג החומרים שהכי מתאימים לתוצאה שהוא מבקש לקבל ובהתאם לסביבת העבודה ותנאי השטח. כך אנו מבטיחים עבודה איכותית ועמידה ותוצאה אסתטית ויפה.
  • צוותי טולבוקס מתמחים במגוון תחומים, ולכן מעניקים מעטפת שירותים מושלמת לעסקים. במקרים בהם יש נזקים שונים לקירות ולמבנה העסק אנו מאפשרים ללקוח לקבל שירותים משלימים מתחום האינסטלציה והאחזקה. אנו מתמחים בטיפול ברטיבות, בקירות מתנפחים, נזקי עובש, איטום לקוי ועוד.
  • אנשי המקצוע שלנו מוסמכים לבצע עבודות תיקונים, שיפוץ ובנייה והתקנות שונות. אנו תמיד זמינים לסייע במתן שירותים לפי דרישת לקוח ובהתאם לכל צרכי העסק.
  • כל המומחים שלנו הם אנשי מקצוע בעלי הסמכה והכשרה ורישיון מטעם משרד העבודה לעסוק בתחום התמחותם.

 

כיצד בוחרים את סוג הצבע המתאים?

כיום יש מבחר אפשרויות לצביעת קירות פנים וחוץ. חומרים חדישים מאפשרים לנו לצבוע חללים רטובים בצבע שעמיד ללחות ודוחה עובש, קירות חוץ בצבע שעמיד בפני שינויים במזג האוויר וקירות פנים בצבע שקל לנקות ואינו סופג לכלוך וכתמים. הנה הסבר קצר על יתרונות כל אחד מסוגי החומרים שאתם אנו עובדים:

צבעים סינתטיים

צבעים מסוג זה כוללים מגוון רחב של צבעים. הם מאוד נוחים לעבודה, אינם רעילים, נוטים להתייבש במהירות ונטולי ריח. חלק מהצבעים הללו נוטים לדלל בטרפנטין, במים או בחומר מסיס אחר, אך אנו מעדיפים להשתמש בחומרים על בסיס מים, שנחשבים לידידותיים יותר לסביבה ומתייבשים מהר יותר.

השימוש בצבעים אלו נפוץ לצביעת קירות חוץ, לשימוש כצבע בסיס או לפני שפריץ אקרילי.

כמו כן, הצבעים הללו מתאפיינים בגמישות, והם יעילים גם לסתימה של סדקים קטנים בקירות טיח.

צבעים אלו מתנקים בקלות ומתאימים במיוחד לקירות פנים לעסקים ולמשרדים הודות לעובדה שהם צבעים "נושמים". במידה ומשתמשים בהם בחללים רטובים כמו חדרי ספא, מלתחות וכדו', מומלץ לצפות אותם בשכבת הגנה של סילר על מנת למנוע חדירה של מים. יחד עם זאת, אנו תמיד ממליצים לשקול שימוש בתחליב סיליקוני לצביעה של חללים רטובים, שמתאפיין ביכולת איטום גבוהה יותר והוא מבטיח הגנה מרבית מפני לחות ורטיבות.

 

צבע אקרילי

מתאפיין בכושר כיסוי מרבי עבור קירות פנים, עמידות גבוהה וקל לניקוי. מתייבש במהרה ונחשב לצבע "נושם", שמאפשר ללחות ומים להתאדות.

צבע סיד

מתאפיין בכושר כיסוי גבוה מאוד ומחיר נמוך, אך מתלכלך די מהר ולא עמיד במים. בגלל הגוון הלבן הבוהק שלו הוא מתאים במיוחד לצביעת תקרות בחללים רטובים.

צבע שמן

אף על פי שבשנים האחרונות צבעי שמן כבר לא מכילים שמן כלל, שמם לא הוחלף. כיום צבעים אלו ידידותיים לסביבה ואינם מפיצים ריחות לא נעימים כבעבר. הצבעים החדשים מסוג זה קלים לשימוש ולניקוי ומתייבשים במהרה. ניתן להשיג את הצבעים הללו בגימורים שונים, כולל גימור מט, מבריק או  משי ובכל גוון שמבקשים. כיום צבעי שמן משמשים בעיקר לצביעה של דלתות עץ, משקופים ורהיטים, אך הם יעילים גם לצביעת מתכת וקירות.

צבע יסוד

על מנת לחזק את תשתית הצבע ולקשור אות לקיר משתמשים בצבע יסוד, שנקרא גם פריימר או צבע מקשר. החומרים הדביקים שמצויים בו מאפשרים לו להיצמד לקיר, ולהוות בסיס איכותי לשכבת הצבע שתבוא מעליו. כמו כן, הוא מקשר בין 2 סוגים של צבעים (אקרילי וסיד לדוגמה), ומאפשר לצבע להיתפס היטב ולהבטיח כיסוי מושלם.

צבע יסוד מסייע גם לבצע תיקוני שפכטל ויעיל גם בצביעת פורמייקה, פלסטיק, זכוכית או מתכת.

 

עבודות צבע מקצועיות לעסקים עם טולבוקס – כי לעסק שלך מגיע את הטוב ביותר!

חברת טולבוקס מתחייבת על עבודות מקצועיות שלא פוסחות על שום שלב בתהליך, כדי להבטיח לך תוצאה איכותית לשביעות רצונך.

  • כיסוי מושלם לקירות ולתקרות ושימוש בחומרים איכותיים שעומדים בתווי התקן.
  • גימורים בהתאם לדרישת לקוח ברמה הגבוהה ביותר.
  • אפקטים מיוחדים למראה ייחודי לפי דרישות עיצוב לקוח, מעצב או אדריכל, כולל נצנצים, מראה זמש וכדו'.
  • שירות אדיב, מהיר, שקט ומנומס, שלא יפריע לתרבות הארגונית או להתנהלות השוטפת של העסק שלך

פרסומים באתר

Construction Plastic Pipes
אינסטלציה

החלפת צנרת

החלפת צנרת או בנייה של מערכות חדשות בדרכים קונבנציונליות או חידוש בטכנולוגיות אל – הרס. מתי נכון לבחור בכל אחת מהשיטות? טכנולוגיות אל – הרס

קרא עוד »
הנדימן נגישות והתאמת בתים לבעלי צרכים ומוגבליות
טולבוקס

בעלי מקצוע מומלצים

איתור אנשי מקצוע הפך ממש קל ומהיר הודות לרשת האינטרנט, שבלחיצת כפתור מציגה מבחר מומחים בכל תחום, אבל אליה וקוץ בה, מכיוון שבעידן שבו כל

קרא עוד »
כרסום שורשים
אינסטלציה

כרסום שורשים

הצנרת שלכם הצמיחה שורשים? אתם ממש לא מדמיינים, הבעיה הזו הרבה יותר נפוצה ממה שנהוג לחשוב. אם הצנרת שלכם ממוקמת בגינה או סמוך לצמחיה, שורשים

קרא עוד »
ביובית---מוקד-טולבוקס-נווה-עופרים
אינסטלציה

ביובית

הצפה של מי ביוב עקב סתימת שורשים, פסולת שנתקעה בצנרת, פיצוץ בצנרת הביוב וניקוז לקוי היא צרה צרורה בלשון המעטה. לא רק שהיא פוגעת ברכוש

קרא עוד »

שיתוף מהיר בערוצים נבחרים…

להתחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
היי, כאן שלומי מאתר טולבוקס.
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן